środa, 18 kwietnia 2012

wpis drugi.


























a teraz coś od siebie o fotografii! :)
Najczęstrze słowa które wypowiada fotograf po zakończeniu sesji to "mamy to!" tak jest ze mną (amatorką). Dla mnie fotografia stała się pewną pasją jakiś czas temu kiedy to współpracowałam z aparatem cyfrowym, już wtedy czułam że styczność z aparatem sprawiała mi ogromną radość i, że coś w tym jest skoro takie były moje odczucia. Właściwie jestem osobą początkującą zajmującą się tym, czym zajmuje się każdy początkujący- przyrodą. Strasznie wkręciło mnie makro! Przyroda jakkolwiek piękna i zachwycająca nie do końca sprawiała, że czułam stu procenową fascynację, brakowało mi w tym wszystkim kontaktu z ludźmi co pomaga mi otworzyć się do ludzi. Gdy robię zdjęcia pejzażom znajduję najpierw interesujący krajobraz, z robieniem portretów czy innego typu zdjęć ludziom jest zupełnie inaczej, tu trzeba tworzyć. W przyszłości chciałabym zajmować się organizacją sesji zdjęciowych, wydobywać piękno z ludzi (takich jak ja) nieśmiałych poszukując w nich fascynujących osobowości. Nie chciałabym być profesjonalistką, bo człowiek zdecydowanie nie jest w stanie nauczyć się wszystkiego o fotografii. A myślę, że ta ciągła niewiedza to potrzeba dalszego rozwoju ludzkości. Gdybyśmy wiedzieli zupełnie wszystko to nasza pasja nie była by taka intrygująca bo nie byłoby co w niej odkrywać. Piszę tego bloga bo chcę tu przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie, które pragnę zdobywać. Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz